Mitglieder aus Helvetien

  • Dr Macer wohnt nid in dr Schwiiz, är kunnt uff Bsuech, will är s Museum in Vindonissa und Augusta Raurica will bsueche. Das heisst, är kunnt uff Basel und dorum miessti das Träffe scho in Basel si.


    Und dr Termin kha är glaub nid schiebe.


    Und was Ferie aagoht, so hän mir in Basel ab em 26. e Wuche frei und denn ebe Fasnacht und nach dr Fasnacht wider am Mäntig wider Schuel. Das heisst, die Ferie sin nid gliichzyytig, das schafft me also nie, dass alli Ferie hän ;)

  • Jo ich bin in ere Clique, so heisst das bi uns ;)


    Und do isch in dr Wuche vor dr Fasnacht immer d'Höll los. Usserdäm isch bi mir no am Sunntig am 26.2. d'Schwyyzermeisterschaft in dr Halle Liichtathletik.


    Das heisst, ich bi sicher am Mäntig und vilicht am Tsischtig kum aasprächbar :D

    ir-senator.png annaea2.png

    CIVIS

    SODALIS FACTIO ALBATA - FACTIO ALBATA

  • Zitat

    Original von Marcus Matinius Gratianus
    ich meinä ai äs träffä nur vo iis schwizer z züri.....


    Wänn de Macer halt au grad da wäri, wäri das halt scho no ä gfreuti Sach ;).


    Gratianus, de 4. März isch doch än Samschtig. Häsch dänn da au Schuel? Wänn nöd, hettisch s'Wuchenend frei zum gah ;).


    Ä Frag an Florus: Chämti dänn än gwüsse Varus au grad no. Ich glaube wiit hetter's ja nöd.


    Und wa isch mitem Agrippa und mitem Aemilius und mit dere junge Dame usem Aarau (oder isches St. Galle gsi?)?

    PATER FAMILIAS DER GENS SCRIBONIA

    amare et sapere vix deo conceditur

  • Also ich kha numme vom Varus reede, und dä isch nid im IR, also wenn das es IR Träffe würdi, denn kämt är sicher nid.


    Usserdäm hän mir nüm so ganz die gueti Beziehig zuenand, will im letschte Joor ganz viil passiert isch, wo är sich nid grad sehr korräkt verhalte het, nid mir, sondern sinere eigene Familie gegenüber, und das isch für mi es Problem, will die sin au sehr äng mit mir befründet.

    ir-senator.png annaea2.png

    CIVIS

    SODALIS FACTIO ALBATA - FACTIO ALBATA

  • Ja, das verstahni. Ich han da au so s'einti oder anderi erfahre, han nur ächli chöne stuune, aber han's mier dänn unterseit äs Urteil z'fälle, da ich das alles meh oder weniger ja eher us de Ferni känne. Aber ich chan sehr guet verstah, wenn das für dich ganz anderscht isch, da du ja ganz anderi Verknüpfige häsch.

    PATER FAMILIAS DER GENS SCRIBONIA

    amare et sapere vix deo conceditur

  • Zitat

    Original von Lucius Annaeus Florus
    Ich habe eine Anfrag für Samstag vor der Basler Fasnacht, also den 4. März. Macer möchte da zu mir nach Basel kommen.


    Er hätt ämal de 4. gmeint.


    Häsch am 6. ä Gschichtsprüefig? Ja, was git's denn da bessers als äs Träffe mit eus Gschichtsfanatische :D?


    Was isch jetzt mitem Aemilius und mitem Agrippa ;)?

    PATER FAMILIAS DER GENS SCRIBONIA

    amare et sapere vix deo conceditur

  • Zitat

    Original von Flavus Cornelius Aemilius
    Wänn würdemer eus dänn (und wo) träffä und händer scho irgendes Programm?


    *Zu Florus und Macer guck*

    PATER FAMILIAS DER GENS SCRIBONIA

    amare et sapere vix deo conceditur

  • Also dr Macer möchti gärn s'Vindonissa Museum und Augusta Raurica seh. Das heisst, die 2 Sache stöhn uff em Program. Dr Räscht wäri denn ebe no planbar.

    ir-senator.png annaea2.png

    CIVIS

    SODALIS FACTIO ALBATA - FACTIO ALBATA

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!