@Nauticus:
certum philosophus magnus es.
scio distichon catullo
"Odi et amo. Quare id faciam fortasse requiris ?
Nescio sed fieri sentio et excrucior."
@Nauticus:
certum philosophus magnus es.
scio distichon catullo
"Odi et amo. Quare id faciam fortasse requiris ?
Nescio sed fieri sentio et excrucior."
Salvete omnes,
certe, lingua latina loqui non facile est, sed quis potest sine errores scribere in Romam antiquam?
Ergo nemo credere debet, hodie necesse est. Ego quidem studeo linguam latinam in universitatem Basiliensem, sed certe errores facio.
(latein lesen können ist ganz was anderes... :D)
sic est! Sed si multos errores facimus, legere non facilis esse potest.
Sunt verba Marcelli???
Quis auctor romanus mallitis ? (non certum 2.Pers. Pl. von malle)
CIcero, Seneca, Livius, etc...
Pharsalia Annaei Lucani mihi valde gaudent si gaudere dicere possum.
Sallustium mallo si etiam consuetudo magna necesse est quod in antiquo modo latinae linguae scribuit.
salvete amici
magistri mihi docent. magno cum gaudio in lingua latina loqui volo.
ab uno anno linguam latinam disco
hic secundus annus est.
Salve iterum Marce Octavi Sophe,
spero breviter cursum academia docere multis linguam latinam discendi causa.
[Hilfe!?! Warum sprechen hier denn alle Latei, und warum vermisst ihr diese Sprache so?? Ich hab sie grade in der Schule und könnte dankend darauf verzichten! Naja, es gibnt immer ein paar Verrückte... ]
[[ Ähem, ich mach das mal auf Deutsch und übersetz das nicht ins Latein Das ist der Sinn dieses Threads, dass hier alle einfach mal versuchen, auf Latein was zu bröseln. Die Grammatik und die Wortwahl muss ja eben nicht perfekt sein.
Warum wir das hier in diesem Thread tun? Weil wir uns bewusst sind, dass das nicht in der Sim geschehen kann, da die meisten eben kein oder nur zu wenig Latein können. Es ist aber die Sprache der Römer und einige von uns wollen, dass die Sim sich nicht nur auf die Gesellschaft, Religion und Politik bezieht, sondern eben z.T. auch auf die Sprache.
Es zwingt dich aber natürlich niemand, Latein gut zu finden, auch wenn ich aus meiner eigenen Erfahrung sagen kann, dass da sehr viel am Lehrer liegt! Ich hatte 8 Jahre Latein auf der Schule und die ersten 6 waren die Hölle. Dann kam ein guter Lehrer, der in mir die Freude an dieser Sprache weckte, obwohl ich am Ende im Abitur ungenügend abgeschlossen habe. Und nun studiere ich diese Sprache sogar an der Uni. ;)]]
Decius ferit Manus autem di-gladior cum latinus.
"Manus non dignor latinus!", Decius vocat.
Quid dicitis?
possimus experiri fascis arcana "sim-on" ubi modo dictum est in latina lingua.
Decius turbat est.
Gaius quaerit: "Quid putas?, rex tibli ."
Gai Corneli Deci, tibi PN et Email misi. Valde gaudeo si respondes. Gratias ago.
No dico lingua latina bene, est difficilis!
Et habeo una magistra, quae no amo.
Autem volo disputare con vobis.
[Na, wie war das? Bring andauernd Spanisch und Latein durcheinander.]
Non malus erat!
Disputare semper possibile est sed in alterum filum.
Salvete, amici linguae latinae!
Studeo in quinto anno, amo eam linguam et possum benissime translare, sed constat Sophum non scribere posse...potest. [<- wie an diesem Beispiel deutlich wird, fällt mir das Übersetzen von Texten nicht schwer, aber sprechen? ]
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!