Beiträge von Gaius Scribonius Curio

Die Factiones gibt es in der alten Form nicht mehr.

Doch will ich hier ausdrücklich allen Mitspielern danken, die interessante Auseinandersetzungen zwischen den Factiones ermöglichten. Unbestritten ist, dass gewisse Streitigkeiten über den Sinn der Factiones hinausragten, doch meist ging es doch recht römisch (wenn es denn wirklich Factiones in dieser Form gegeben hätte ;) ) und gesittet zu und her.

Besonders danken will ich den Mitbegründern und den Mitbetreibern der Factio Purpurea :]. Wie wohl noch der eine oder andere wissen wird, war sie die einzige Factio, die je von den Mitspielern selbst definiert und erschaffen wurde. Auch gerade die Entwicklungen in den letzten Wochen und Monaten erfreuten mich, da wir viele engagierte und gute Mitglieder hatten. Ich hoffe, dass wir auch ohne Factio weiterhin engen Kontakt pflegen werden und dass wir uns nicht zur Gänze in alle Windesrichtungen zerstreuen werden ;).

Zitat

Original von Titus Pompeius Caldus
    SimOn hatte ich ja noch garkeinen Kontakt, wie soll ich da einen Bruch ausspielen?

Der reiner SimOFF Natur ist.

Phantasie ist gefragt. Vielleicht erschien einem ein Gott in einem Traume, der von einer sehr ungünstigen Familien-Konstellation sprach. Und nun müsse man die Gens auflösen, sich adoptieren lassen etc. etc. ;).

Nachenand....nachenander. Hmm, ja häsch rächt. Ich würd eigentlich au eher "nachenand" säge. Da gsehsch nur mal, wie de Patrick mich bereits negativ beiflusst hätt :P.

@Florus
    Fasnacht? Na ich weiss nöd. Da chöntisch in Klintsch mitem Patrick cho. De wird ja viel vode Luzerner-Fasnacht halte.

Zitat

Original von Publius Matinius Agrippa
    Naja, das esch ned dini Zürcher site wohl änder dini Bünderseite. Zürcher sellit ja rechtig stur sie und das trefft uf dech ja ned zu :D

Wie guet du mich doch kännsch, du tugendhafte Mönsch ;).

Aber guet: Diskutieremer wiiter. Züri oder Luzern? Was chöntisch eus dänn in Luzern zeige? All die ischlägige Lokal und Bars, vo dänne du öffentlicht sicher nie öppis würdisch zuegeh ;)?

Zitat

Tja, mier Waldstätter send ja d wigi vo dä Schwiz und gnau so tugendvou wie damaus, abe öb es in Züri au so esch, naja, ech weiss nöd ... :]

Jetzt säg bloss du kännsch öppert, wo tugendsamer segi als ich. Ich chönti allei da im IR dutzendi vo Lüüt uffinde, wo mich als de tugendsamsschti Mönsch uszeichne würdet. Und das, wo ich doch än Zürcher bin :P.

Käs Wunder sind ihr Buurevölker wieterhin so zruggbliebe, wänn nödamal mies glänzende Bispiel eu uf de Pfad vode Tugend cha zruggfühere....tsts.

(nöd bös wärde..ich han ja sälber Wurzle i seeehr ländliche Gebiet und ich halte mich dete au immer sehr gern uf ;) ).

Zitat

jaja, Züri esch aso die beliebtischti Dtadt i dä Schwiz, ech glöube i ha irgendöpis verpasset ;)

Sit du mich kännsch, wird sich dies Dänke doch sehr hoffentli i genau die Richtig bewegt ha, oder öppe nöd ?(?

Curio empfängt den Freund und Magistraten.

"Ah, mein guter Commodus. Tritt nur ein. Du bist nicht der einzige Magistrat und Freund in diesem Hause. Auch Cyprianus ist da. Eine reine Männerrunde. Wir sollten das nutzen. Hat jemand Sklavinnen mitgebracht?"

Zum Beweise, dass die Gens Scribonia derart mutig ist (und sie sich im Übrigen auch gleich ein Zweites mal angesprochen fühlt), will ich dich hier an dieser Stelle nochmals Willkommen heissen und dir einen Platz in meiner Gens zusichern ;).

Zitat

Hettesch chöne noch Lozärn cho ... ;)

Und du nach Züri, min Guete :P.

Du säg mal: was hüpft jetzt da das verruckte Huhen umenand? Sie sölli nur zueluege, dass sie schlünigscht wieder uf Disneyländ flüge tuet :D.

Ja Salletti zämme :D.

Also fassemer mal zämme:

- Flavus Cornelius Aemilius: Kanton Züri (gueti Wahl :) ).

-Marcus Matinius Gratianus : Kanton Uri (naja...au nöd grad usde Wält)

-Helena Matinia : Disneyland (ich würd säge, das isch rein geographisch woanderscht :P.)

-Lucius Didius Crassus : Kanton Bern (die heimlichi Hauptstadt...oder wie isch da gsi :D?)

-Publius Matinius Agrippa: Kanton Luzern (tüüfschti Provinz :P ).

-Lucius Claudius Priscus: Ursprünglich Zürcher (au ä seeehr gueti Wahl ;) ).

-Gaius Scribonius Curio: Kanton Züri (kein Kommentar :) ).

Ich würd säge, mier händ ä erdrückendi Zürcherübermacht.
    Und bald chunt wohl no än Basler dazue, gäll Florus ;)?