Es hätte mich bloss mal interessiert, wer hier denn so aus der Schweiz kommt und woher dort. Ich für meinen Teil jedenfalls schon 8).
Vielleicht könnten wir auch mal ein Treffen machen oder so...
Mitglieder aus Helvetien
-
-
Die Frage wäre nur: WO???
-
Das klären wir, wenn wir den Standort von allen kennen.
-
Dann geb ich meinen bekannt: 6463 Bürglen, URI
-
Die nächste Invasion
Wollen wir nicht statt Germania, Hispania und Italia lieber Schweiz, Österreich und Deutschland aufmachen?
-
Daran hab ich auch schon gedacht, aber eine "Schweiz" in diesem sinne gab es damals noch gar nicht....
-
Woher bist denn du?
posten für nichtschweizer verboten -
Ich verkrümel mich ja schon ins Disneyland zurück
-
Mein erster Vorschlag wäre: Zürich oder Luzern, weil sehr zentral....
-
Umd nu ä Vorschlag zu dä Biiträg da... wär doch wiil luschtiger, wenn mä uf schiizerditsch würd schriibä....( dass isch jetzt z Ürnerditsch )
-
na guet, so wimmle mer d'nödschwizer ab
Aber warte mer zersch uf die andere, wo die so wohned. -
also zwei anderi weiss ich nu: dr Publius Matinius Agrippa wont z Luzärn und dr Gaius Matinius Proculus wohnt i dr neechi vo miär....
-
Ich hoffe, mein B-Ausweis berechtigt mich auch hier zu schreiben, auch wenn es nur profanes Hochdeutsch ist.
Ich wohn jedenfalls in der Stadt Bern...
-
Ja wenn dü z Schizerditsch verschtasch und i dr schwiz läbsch, chämmer das scho la dürägaa...
-
Dä dueni mie hie au mau mäude, auso i fende Lozärn esch dä idial ort fürs ä sones träffe, schön im innere
-
und Vercherstechnisch guät glägä...
-
För mech esches sowieso d idelaschti ort ...
-
Fir mich isch es ai kein Problem, dr zug fart ja regelmässig...
-
Grüezi mitenand, ich wohn zwar jetzt in Wien, bin aber in Züri geborä und au det ufgwachse.
-
Ja wenn äs diär nid üsmacht, chasch dü sicher ai cho.... aber ich dänkä, dr wäg isch ä chli lang...
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!