Naja, wenn ich keine 5 Anmeldungen von euch erhalte, dann dürfte es ja auch kein Problem sein
Mitglieder aus Helvetien
-
-
Hey Bürschtli (de liebestolli aemilier isch gmeint).
Ich han jetzt immer wieder öfters ghört, dass die truurige Dütsche chum äs Wort verstächet, was mier da so schribtet. Findsch nöd au, dass mer das gnaadelos usnütze söttet?
-
Also ich wäri drfir....
Wägä morn: ich cha warschinlich nid cho.... (mini elterä.... :() drum wünsch ich iich ä scheenä tag morä! mä chenti ja scho eppis firä summer planä!?
-
@Curio: Meinsch du öppe mich????
Ja, ich find mir söttet eusi geniali verschlüsselig bibhalte@Gratianus: merci
ja das mit dä elter isch meischtens sonä sach... -
@Gratianus:
Schad chasch nöd cho. Wie alt bisch dänn und was sind dänn d'Iwänd vo dine Eltere? Susch chasch mal bi eusem Liebestolle Kamerad ä paar Tipps erfröge, wie mer mit söttige Eltere chönti umgah. De hätt nämli ä paar üsserscht stupendi Tricks druf ;).@Aemilius
Natürli meini dich....tsts....tuesch no so unschuldig. -
ich find dä Curio reichlich fräch für das Forum da... na was sölls...
hmmm, Tricks sind eigentlich Unikate, da gits keis rezept fürs korrekte vorgah -
Ich und fräch für das Forum? Aiaiai....du bisch no jung und wirsch no viel wahrhaft's Schlimms i dim Läbe erfahre müesse ;).
Soso...Unikate. Dänn chöntisch du ihm ja dini Dienscht verchaufe. Er schilderet genau sini Umständ und du entwirfsch ä Lösig, wo ihm uf de Liib gschriebe isch.
-
dazue isch d'zit z'knapp. Usserdem müsst er au jeglichi skrupel ablegge
-
Zitat
Original von Flavus Cornelius Aemilius
Usserdem müsst er au jeglichi skrupel ablegge:D....ach das isch bi dier währendeme Wimpereschlag passiert ;).
-
ebe nöd soo schnell gat das nöd
-
De Aemilier meint grad, er welli mit de Römer-Tunika und so cho. Söll ich dier mini mitbringe? Samt Umhang und Römer-Sandale. Wa meinsch?
-
Oje Leuts, das kunnt nid guet! Dr Macer und ich hän sälber sicher die besseri Usrüschtig
Schliesslich sin mir in RL-Römergruppe drbi, wo genaui Darstellig extrem wichtig isch. Also kömmet lieber normal zivil
-
Soso...simmer eu wieder nöd guet gnueg, hä ;)?
Was legeter dänn aah? Häsch ächt grad äs Bild vo dier, wo du eus chöntisch zeige?
Wo träffemer eus morn eigentlich? De Aemilius (ich weiss sin richtige Name nonig :D) und ich chömet so am 1445 bim Muesum aah.
-
Ä Toga hani scho immer mal wöllä a ha
Musi min Gladius mitbringe?
Hanich nöd schomal gseit wienich heisse? Schlächts Gedächtins....
Ja, vo mir us chönd ihr au chli fruener cho -
Sprich nur ein Wort, so werd ich die Tunica mitbringen ;). Aber was mit dim Gladius wottsch, isch mier scho schampar unverständlich. Wottsch dich sälber dir inne stürze? Stah mier dänn aber nöd z'nöch...mini muetter seit susch scho immer ich brüchti z'vill wösch.
Aber dass du mier mal din Name gseit hegisch, isch also au nöd meh als äs Grücht.
-
Also bi uns schneits was aabemag, Tunika isch also sicher nid s'richtig!!!
Ich würd lieber Skihose und Skijacke aazieh
Toga, Gladius etc. kame bi mir denn scho au besichtige Isch alles bis fascht ins letscht Detail vo Original kopiert
Und wenn öpper römischi Schriibtäfeli will, denn kaufet die joo nid in emene Museum oder so, sondern bi MIR, denn ich bi bis jetzt no dä wo se am originalgetreuschte härstellt.
-
So, ich gang jetzt langsam uf de Zug. Mini Fründin wird aber doch nöd mitcho. Bis bald :).
-
Tadaaa do simmr wieder :D. Luschtig isch s gse :).
-
Ja, da simmer würkli wieder. Leider hämmer geschtert kei Langlaufski gha. Da wäremer wahrschinli schneller am HB gsi, als mit dem vermaledeite verspötete 8er Tram :D.
-
Schön, dass dir wiider do sind! Wenn sin dir denn aakho?
Dr Macer und ich hän hüt z'erscht emol rund 1,5 Stund könne Schneeruume, bevor är 200m mit em Auto het könne Meter für Meter bis uf die g'ruumti Stross gstosse und freigruumt wärde!
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!