Bitte meine Färberei: Tingendi Pompooooonius
freaschaldn tun. I dank schön.
Schicke PN
Bitte meine Färberei: Tingendi Pompooooonius
freaschaldn tun. I dank schön.
Schicke PN
frfrfrfffrrrrkkktssss "Hia isses, wenn des nich klappt leg i a Feuer hia... Spass! Nua Spass!" deppn allesamt
frfrfrfffrrrrkkktssss *chchch*...
*POCH... POCH.... POCH*
"Hob ich mia denkt. Wennst wos kannst dann des und ... na, eastamoi geanma jetz zu diesm andean Aedil, wi woa des? ... hast dias hoffentlich gmerkt!"
"Zweiter Stock dritter Korridor links, hmmmm oda zweiter Korridor und dritter Stock und zweite Türe auf der rechten Seite, oda woas links?"
"S reicht. I spürs, da kommt a Depression auf mi zu... ganz deutlich... warum kannst dia nicht die simplestn Dinge mearkn? I geh jetz... s zvial ... i konn nimma... "
"Bärli jetz Kopf hoch! Wia schoffn des scho!"
"Meanst Hasi?
"Joh... bstimmt! Hob kean Ongst, bin jo doa, hm?!"
*lächl*
*grins*
*grins*
*lach*
"Gut, oiso suchma jetz den Aedil, Pupperl!" hmmm die Oide is manchmal fast wi Mama so gut und liab, sonst aba a woid Schlamperl ...
Joa, Sakkrrrra...kruzituggn. Woas is denn däs für uan Oandrang hiar?
"SALVETE, EHRWÜRDIGE WACHE DES SCHÜTZERS DES IMPERIUMS: ICH BIN DER POMPONIDE; MIT DEM NAMEN BEDACHT - SEXTUS POMPONIUS - UND ICH BEDARF EINER AUDIENZ BEI DER KAISERIN"
[SIZE=7]Geh, huschi di dammischer. Moach den Weg froi, gschusiiiiidiludilüüüdelüüü[/SIZE]
"Feierobnd..."
"Blede Funzn, voooor-mittag is! Mir rachts jetz mit dia! entweda hoits dean Goschn oda du suchst dia a andren Deppn, vastehst! ... ... mogst was trinkn gean, Hascherl?
"Ajo, gean, Bärli chichi"
"Ja, ge, doa lachens di Musen. Zuar Linken di Kalliope, un rechts di ualte Melpomene. Catullus?
Sakkkra, doch wual net die Akne und Septimius?*
*Akme und Septimius
Wenn der Herr äs mögn tuan:
Dua , der Romulusenkel wohlberedtster;
Marcus Tullius, so da sind und wuaren
und sein werden hernach in andern Joahren:
allerheißesten Dank sagt dir Catullus. Pömpömpörömmmm
Di loangatmigen Soachen, di lassn wa beiseidn, däs is nix fuar a fidele Hochzeidn.
Sogns, der Herr, wuas haldns von eana anakreontischen Ode mit eana Transzendens zuam Verbalismus? Rimrimrimrirmsiisisisisi
I kunnt besingen den Reiz der Rose. Oda wollns lieba a Spual, bei dem i die Gäste in uana Pantomime charikiere?"
*POCH POCH pöchl*
" ..."
" ?! "
ôO
-.-
" ... "
Ja, Sakkkra...geh. Di schloafn mi ja oin hiar.
"Dritter Stock dritter Korridor links, zweite... uh! dritte Türe auf der linken Seite, Nummer XXVIII? Richtig, hm?"
"Vieeeelen Daaank... los abmaoasch, Hasi" ... wea soll sich den schas merkn.. a frechheit! Saukerl... *Hasi grabsch und ab*
"Ah, dös is bled jetz... weast wir komm in eana wichtgen Anglegenheit unds pressiert a bissl, wo kann man den Herrn denn finden? Oda bessa gibts a Vertretung?" ... so ean Jämmerling, i loch mi tot...
sssexiiie? du-uuu? weast i hob hunga!
ssshhhht!
I hob am Gsicht sofoat erkannt: des is nua a subalterne Kreatur! Oba da i wos wollt mochti mi scho von meana Honigseitn zean
"SAAALVE...co... AEDIL ! DER ACTORIS SCAENICUS SEXTUS POMPONIUS ERWEIST EUCH TIEFINNIGLICHSTE AUFRICHTIG EMPFUNDENE VERÄÄÄHRUNG! WIR KOMMEN MIT DER EMPFEHLUNG DES TRIBUNUS PLEBIS..."
*chch*
*chichichi*
[Blockierte Grafik: http://img366.imageshack.us/img366/6769/skythia21bqn7.gif]
"die pennn hia, Sexy, da kannst lang woatn..."
"Wossogst, Pupperl?"
"Na, s'is holt ean Omt, die heidln hia... chichi..."
"...hm... du redst ean schas, weast des eangtlich, Hase?"
*chichi*
*POCH, POCH, Poch, pöchl, pöchl, klopf,[SIZE=7] klopf... streich[/SIZE]*
"Naaa-aaaa? Wos habi gsagt!? Nix is!"
"Hoidi Goschn, SAKRA! ...wia woatn!!... bis diese Deppn aufwachn, SSSakra!
Ja, Sakkkraaaa....san di deppert? Kummst nuimma mehr zu na Behörde gehn, ohne das du doa Ärger hoast.....dammischer.
*Pch, Poch Poch*
"DER HOHE HERR FRAGT SICH SICHER WAS DAS ANLIEGEN SEI? MEIN INNIGSTER WUNSCH ISTs DEN ZIRKUSVEREIN POMPONIA HIER OFFIZIELL EINSCHREIBEN ZU LASSEN... ssoi ois seine Richtigkeit ham, ja, mmm, so so..."
*CHICHI*
Ja, sakkra, den tät i gerne kaufn. Geht das??
*Kicher*
...depperte Blunzn *grrr*
"SAAALVE, CONSUL! DER ACTORIS SCAENICUS SEXTUS POMPONIUS ERWEIST EUCH TIEFINNIGLICHSTE AUFRICHTIG EMPFUNDENE VERÄÄÄHRUNG!"
"Gibst rasch bescheid, Hascherl, der Pomponide ist da, hopp, hopp!"
... do koam ean oida Dahdarah hinoispziert... dem nickt i zu ois wärs mean eigna Ur-Ahn ...
"Heast, Schatzi, Du zeagst wosd scheans zu bietn host sonst giebts a Patschn! Brust raus! Kinn hoch, beide!"
*Kicher*
[Blockierte Grafik: http://img366.imageshack.us/img366/6769/skythia21bqn7.gif]
"Hoids Goscherl, blede Gurkn!" ... schlamperte Dreckskleschn... sakra!
*POCH, POCH, POCH*
Am Gsicht des Herrn erkannt i sogleich : Hier war i richti, GÖÖDrichtig ... und scho spüat i meane liebreaznden Mundwinkl zu eam LÄÄCHLN sich verbreitan *CHEEEEEESE*