Beiträge von Titus Horatius Ferrus

"Ah. Do versteht mi wohl endlich amal ana. Des gfoit ma. Aber gut. Des mim Pfeiffen is halt a blöde angwohnheit. Kumt aber eh nimma vor. Ansonsten kenn i mi aus. Danke!"

Mehr oder weniger weil der Centurio schickt mi ja gleich wie a wildsau hin und her. Hoffentlich find i des alles. Na wird scho passen.

Ich salutierte und machte mich sogleich auf den Weg.....

Uh ein Centurio. Boah ey.

"Gfreut mi euch kennenzulernen Centurio. Woher mei Dialekt kumt? Des frogen mi scho viele. Aus Illycrium. Hob dort die letzten Jahr glebt und ghacklt. Eh bei da Kiwarei."

Herst. Erschreckt mi da einfach so. Wie gehtsn eam. Aso. Hui. Des muss a hocher von da CU sein. Oiso reis di zam.

"Salve. I bin da Titus Horatius Ferrus. I kum grad ausn Rekrutierungsbüro. Ich wurde gerade in die CU aufgenommen und soll mich hier melden. Bei irgendan PP."

Braucht di eh net interessieren wer mei Cousin is. A so a depp. Wollt jo nur sagen wer mei Pater Familias is. I hau da glei. Mah. Eh wurscht. Is jo eh a super Kerl...

"Na bitte! Geht jo eh. Bei de Kiwara hob i ghacklt. Aso! Na bei so einer Polizeieinheit halt. *lach* Hoppla. Und richtig. I möcht gern bei euch eintreten.

Aufnahmeprüfung? Na immer her mim Papier. Des moch ma in Nullkommanix.

Chrinische Krankheiten. Is ma wos neichs. Fallst chronische meinst. Na davon wissat i nix. Und sonst schau i jo a guat aus wist sichst.!"

Eigentlich wollt i ja zum husten Anfangen. Schwerkrank und so.
    Da hätts ihm sicher voll die Augenbrauen aufgstellt. Hihi.
    Aber dann doch net.
    Will ja scho an halbwegs guten Eindruck machen....

Also i versteh des net. Des passiert ma andauernd. So schlimm is doch mei Dialekt ah wieder net.

"Na herst. So schlimm red i a wieder ned. Muss i da jetzt aber net noamal olas erzähln oder?! Na eh wurscht. Ich sog da jetzt des wichtigste!"

So Oida reis di zam.

"Ich - Titus Horatius Ferrus. Meine Cousin - Spartacus.
    Ich waren arbeiten bei Kiwarei.
    Wollen mitmachen bei euch!

Kennst di aus!"

Oida?!

Ich wandte mich an Dragonum.

"Na dann dank i da recht sackrisch. Wir sehn uns jo dann eh no öfters. Pfiat di daweil!"

Dann wandte ich mich an Aemilia und lächelte nochmals.
    "So Schneckerl dann sag i mal danke für die nette Hilfe. Wor echt sias vo dir. Hot mi gfreit di kennenzulernen. Hoffentlich seh ma uns wieder mal. In diesem Sinne no an schönen Tag. Baba! Vale!"

Ich zwinkerte ihr zu und betrat die Castra.....

Na herst. Do hob i amal a so a nette Bekanntschaft gmacht und dann entreist mich der Habara gleich. Najo wos sois. Wird eh schö langsam Zeit das i zur Castra komm.

"Na dann geh ma glei mit Burschen. Danke!"

Ich lächelte zu Aemlia und wir gingen das letzte Stück....

Ich war gerade noch verblüfft über die Begeisterung über meinen Cousin und freute mich endlich in der Nähe des Castellums zu sein also die Heinis von der CU plötzlich auftauchten.

So gehta oiso zua bei denen. Na ah net schlecht. Aber so a fesches Mädl einfach zu erschrecken. Kehrt sie eigentlich a net. Najo oba wos sois.

"Habe die Ehre Miles Dragonum. I brauch mi also anscheinend eh nimma vorstellen. Des hat ja meine nette Begleiterin scho gmacht. Oba i glaub echt net das ma wie Diebe ausschaun. Da kommt ma jo gleich es lochn. Aber wurscht. Kennst di aus oda wüst no was wissen?"

Beinahe wäre ich über Aemilia drüber geflogen als sie so plötzlich stehen bleibt.

"Ja das ist der Spartacus. Des is mei Cousin. Hab i ja eh scho gsagt. Mit dem war ich lang unterwegs. Hab i ja gar net gwusst das der scho so berühmt is. A Wahnsinn der Bua."

Hmmmm...vielleicht hüfts ma ja was bei de Weiber das i sei Cousin bin! :D

"Von dem hot ma mei Cousin Spartacus a scho erzählt. Eh logisch das er des kennt als Gladi. Die oide Wüdsau.

Woher ich komme ist eine gute Frage. Eigentlich vo überall da ich eben viel greist bin. Aber meine letzten Jahre habe ich Illycrium verbracht. A supa Lond. Hot ma guat gfoin aber i woit halt wieder weiter. I glaub i hab ma den Dialekt von dort angewähnt.

Warum kommt da der Bekannt vor?"

Ich war über den Weg den meine Begleiterin wählte etwas verstaunt. Richtige kleine Seitengassen. Sie kannte sich wohl wirklich gut aus.

"Najo Rom is jo a gonz sche. Aber davon werd i mi no selber überzeugen. Werd ja hoffentlich noch länger da sein. Und wenn i die Munsterung besteh dann pass ich natürlich gerne auch dich und die anderen Bweohner auf!"

Na logischerweise mehr auf die geilen Hasen.

"I hoff du machst di über mein Dialekt net lustig. Aber des wor scho gor net schlecht.!"

Ich lachte breit und gemein....

"Bist a bills a neugierige gell?

Kambodscha liegt ziemlich am Ende der Welt. Immer nach Osten von hier aus! War mal dort aber ist schon lange her."

Hoffentlich stimmt des. Wor jo no nie durt. Aber wurscht. Was jo eh kana.

"Najo i möcht gern mitmachen bei da CU. Hab meine letzten Jahre bei einer Polizeieinheit verbracht und möcht des gern weitertun!"

"Nana! I kum eh scho!"

Ein paar Schritte war sie bereits vor mir gewesen.

Na Oida. Net schlecht dürft des Hinterteil sein. Najo!

"Na dann los mi bitte net ala. Will wirklich in kan Ghetto landen!

Kambdoscha?! *lach* Ein weit entferntes Land. Aber eigentlich is nur a blöder Spruch!"

Na aber hallo. De is jo net von schlechten Eltern. Da versteckt sich sicher was geiles unter der Kleidung.

"Na dann grias di! I bin Titus Horatius Ferrus. Freut mi dast ma hilfst. Wahrscheinlich hätt i eh trotzdem net hin gfunden. Is ja rießig Rom. Wahrscheinlich wär i in irgendeinem Ghetto gelandet.

Aber sag! Wos mocht so a feschs Mädl wie du hier ganz allein? Host ka Angst das di ana verzaht?"

Muss mi jo scho selber zamreissen.....